Ik heb een bedrag teruggestort gekregen. Wat moet ik nu doen?

U ontvangt van ons maandelijks een factuur met de gewerkte uren. Deze factuur kunt u betalen via iDEAL of bankoverschrijving. Als u via bankoverschrijving heeft betaald en u krijgt het teruggestort, heeft u waarschijnlijk niet de juiste betalingsomschrijving vermeld. Let op dat u altijd de juiste betalingsomschrijving (zes letters en/of cijfers) vermeld bij de overboeking. 

Als u een bedrag teruggestort heeft gekregen, is er iets fout gegaan. We verzoeken u vriendelijk om nogmaals het bedrag, met de juiste betalingsomschrijving, over te maken.

1. Ga naar 'facturen' en open de factuur die u heeft teruggestort gekregen.

2. Neem de juiste gegevens over. Deze vindt u waar de pijl staat en in het PDF van de factuur. 



De PDF kunt u downloaden door te klikken op " PDF opslaan".




Wij adviseren om altijd via iDEAL te betalen, op die manier kunnen er geen fouten gemaakt worden.