Wat betekenen de verschillende functies in het UWassistent portaal?

Dashboard:
Hier zie je een overzicht van verschillende zaken zoals "Nieuwe vacatures, Aankomende afspraken, Nieuwsoverzicht en eventuele ID of Bank verificatie".

Koppeling:
Onder 'koppelingen' kun je alle afgelopen en komende koppelingen met je klanten terugvinden. Hier kun je ook een koppeling aanpassen bijvoorbeeld.

Afspraken:
Een koppeling bestaat vaak uit meerdere afspraken. Heb je een boeking met de klant waar je wekelijkse naartoe gaat, heb je dus een wekelijkse afspraak met de klant. Deze losse afspraken kun je vinden onder 'afspraken'.

Mocht je een keer niet kunnen werken of wil je een extra afspraken toevoegen dan doe je dat ook hierlangs.

Vacatures:
Onder 'vacatures' kun je 'open vacatures' zien, maar ook 'bevestiging nodig'. De 'open vacatures' zijn alle vacatures die openstaan bij jou in de buurt. Hier kun je je voor aanmelden. Vervolgens krijgt de klant hier bericht van, als je door de klant bent geaccepteerd, kunnen jullie contact met elkaar opnemen! 

Boekingen waar jij specifiek voor uitgekozen bent, vind je onder 'bevestiging nodig'. Bij 'gereageerd op' kun je terugzien op welke vacatures je hebt gereageerd, verdwijnt de vacature daar, dan is de vacature al vergeven aan iemand anders of heeft de klant de boeking geannuleerd en is het niet meer nodig. 

Betalingen:
Onder 'betalingen' kun je alle verstuurde facturen terugzien en of ze zijn voldaan of niet. Bovenin kun je bij de filter opties kiezen voor "Niet betaald" of "Betaald" om zo de juiste factuur terug te vinden.

Klanten:
Hier vindt je de contactgegevens van je klanten terug.

Mijn profiel:
Onder 'mijn profiel' kun je je persoonsgegevens zien en eventueel aanpassen, maar ook je wachtwoord wijzigen. Ook kun je er je IBAN-nummer verifiëren, dit is nodig om betalingen te kunnen ontvangen. Schrijf iets leuks over jezelf en eventuele eerdere werkervaring, dit is vervolgens te lezen voor klanten die een dienstverlener willen boeken.

Bij 'mijn profiel' kun je ook aangeven voor welke diensten je te boeken bent en je uurtarief per dienst. Ook kun je hier je beschikbaarheid aanpassen.stellingen:

Bij 'instellingen' kan je aangeven hoe (en welke) je de notificaties wil ontvangen. Ook kan je hier aangeven als je niet meer beschikbaar bent.

Help Center:
Hier vind je de veel gestelde vragen en de antwoorden.